Categorieën (Bewust Huishouden)
Categorieën (Natuurlijke verzorging)
Categorieën (Voedingssupplementen)
Garantie en privacy
Veelgestelde vragen
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Als klant wil je natuurlijk weten of je garantie hebt op je geplaatste bestelling. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat het geleverde product datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten.
Is het bestelde product bij levering stuk? Dat is natuurlijk erg vervelend. Geef dit binnen een termijn van maximaal 2 weken na ontvangst aan via info@natuurlijkwinkelen.nl.
Verder geloven wij in een redelijke termijn van maximaal 2 maanden waarin een klant zich nog kan beroepen op garantie. Deze termijn is alleen van toepassing op fouten die later dan de levering zijn ontdekt. Denk hierbij aan een houdbaarheidsdatum die eerder verloopt dan dat het product helemaal gebruikt kan worden.
In overleg met de klantenservice zullen wij er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.
Kijk in de Algemene Voorwaarden voor de exacte omschrijving voor garantie en retour-regelingen.
Hoe zit het met je privacy?
Heel zorgvuldig gaan we met jouw gegevens om. Meer informatie over onze privacy-verklaring vind je hier. Over ons Cookiebeleid kan je terecht op deze informatiepagina.
