Skip to content
Natuurlijk winkelen, wel zo gezond!

Klantenservice NatuurlijkWinkelen.nl

Vragen over uw bestelling kunt u sturen naar: info@natuurlijkwinkelen.nl.

Wij zijn ook telefonisch te bereiken via: 0857 920180

 

Contact:

NatuurlijkWinkelen.nl
Vestigings- & postadres: Industrieweg 15, 9672 AP Winschoten

Wilt u advies voor uw aankopen mail ons dan uw vraag. Belangrijk hierbij is dat u duidelijk uw vraag omschrijft en daarbij vermeldt of u reeds medicijnen of voedingssupplementen gebruikt.

Telefoon: 0857 920180
Emailadres: info@natuurlijkwinkelen.nl 

Drogisterij Web
Kamer van Koophandel: 66746175
BTW-nummer: NL - 856682032B01

Bezorging:

Uw bestelling zal worden geleverd op het door u aangegeven afleveradres. U kunt er dus ook voor kiezen om uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres te laten leveren. Hiervoor dient u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres in te vullen dan uw huisadres.

Prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW

Levertijd:
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL Pakketten. Wij streven ernaar om uw bestellingen binnen 1-3 werkdagen na betaling bij u thuis te bezorgen. Indien een product niet voorradig is en de levertijd derhalve langer zal duren dan 72 uur zullen wij u per E-mail op de hoogte stellen van de verwachte levertijd.

Manco’s & Retouren:
Manco’s bij uw bestelling dient u binnen 24 dagen na ontvangst te melden op onderstaand mailadres: info@natuurlijkwinkelen.nl of via aangetekend schrijven. Voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc. verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.

U als ontvanger van de goederen dient deze direct na ontvangst te controleren. Klachten t.a.v. het product of de aflevering dienen binnen 14 dagen na ontvangst gemeld te worden op onderstaand mailadres: info@natuurlijkwinkelen.nl of via aangetekend schrijven. (Zie ook  algemene voorwaarden).

Herroepingsrecht:

U heeft de mogelijkheid om uw aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Hiervoor kunt u gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping (invullen niet verplicht!), mailen naar klantenservice@drogisterijweb.nl of schriftelijk via aangetekend schrijven. Na ontbinding vragen wij u om uw aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Dit kan zonder opgave van redenen. De kosten van de retourzending komen voor rekening van de klant. Geneesmiddelen kunnen uitsluitend in ongeopende verpakking geretourneerd worden. Artikelen kunnen niet zonder voorafgaande toestemming in de winkel worden geruild.

Indien u uw bestelling binnen 14 dagen indien mogelijk in originele verpakking retourneert wordt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op uw rekening teruggestort.

Betalen:

  • iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • Mister Cash: Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten.
  • Rembours: (Alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U kunt uw bestelling bij aflevering voldoen. Hiervoor zijn wel extra kosten verschuldigd. Zie tabel verzendkosten en levertijd. 
  • Achteraf betalen: Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

  • telefonisch op telefoonnummer 0857 920180 (Ma, Di, Wo, Do, Vr  van 9:00 - 16.00 uur)
  • per email: Stuur uw email naar info@natuurlijkwinkelen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Lees ook onze Algemene Voorwaarden

Privacypolicy
meer informatie over onze privacy policy vindt u hier

Bezorgkosten



Nederland

Verzendkosten

Bestellingen tot 74,95 euro

4,95

Bestellingen boven 74,95 euro

Gratis

 

 

België

 

Bestellingen tot 74,95 euro

5,95

Bestellingen boven 74,95 euro

Gratis

 

 

Duitsland

 

Bestellingen tot 74,95 euro

5,95

Bestellingen boven 74,95 euro

Gratis