Categorieën (Bewust Huishouden)
Categorieën (Natuurlijke verzorging)
Categorieën (Voedingssupplementen)
Categorieën
Filteren
A.Vogel
A.Vogel is een Zwitsers‑Nederlandse natuurgezondheidsmerk, opgericht door Alfred Vogel in 1923. Het biedt kruidenremedies en natuurlijke voedingsproducten, waaronder het bekende Echinaforce. Het merk staat voor biologische, duurzaam geproduceerde producten en is de grootste speler in natuurlijke zelfzorg in Nederland .
9 artikelen
- Standaard
- Populariteit
- Nieuwste
- Prijs: laag naar hoog
- Prijs: hoog naar laag
A.Vogel Bambu koffie bio (200 gr)
100% natuurlijke koffievervanger
A.Vogel Herbamare Bio (250 gr)
Gezond kruidenzout
A.Vogel Herbamare Bouillonbasis Bio (250 gr)
Verrukkelijke bouillon
A.Vogel Herbamare Bio (500 gr)
Gezond kruidenzout
A.Vogel Herbamare Kruidenstrooisel Bio (125 gr)
Gezond kruidenzout
A.Vogel Bambu koffie bio (100 gr)
Biologische koffievervanger cafeïnevrij
A.Vogel Herbamare Spicy Bio (250 gr)
Mix van zuiver zeezout, biologisch geteelde groenten en tuinkruiden
A.Vogel Herbamare Spicy Bio (125 gr)
Nachtrust druppels
A.Vogel
A.Vogel begon in 1923 toen Alfred Vogel een reformhuis opende in Bazel en daarna fytotherapeut werd. In 1963 richtte hij Bioforce AG op in Roggwil, Zwitserland – nu A.Vogel AG – dat sinds 2020 wereldwijd onder deze naam opereert, met dochterbedrijven als Biohorma in Nederland en België. Het merk staat bekend om het verwerken van “verse plant”-extracten in voedingssupplementen en kruidenmiddelen. De focus ligt op wetenschappelijk onderbouwde producten, cruelty‑free, biologisch geteeld en vrij van gluten en lactose . Een van de bekendste producten is Echinaforce, een traditioneel kruidengeneesmiddel op basis van verse Echinacea purpurea, dat wordt ingezet bij gebruik ter ondersteuning van het immuunsysteem bij verkoudheid en griep. Het gebruik is gebaseerd op traditioneel gebruik, niet op klinisch bewijs In Nederland is A.Vogel marktleider in natuurlijke zorgproducten, met eigen 'A.Vogel-tuinen' waar zo’n 70 % van de ingrediënten vandaan komt. Het merk heeft een consumentenwaardering van ongeveer 8,8